Alexh33

Alla inlägg den 6 november 2012

Av alexh33 - 6 november 2012 13:00

Hej Svejs,

Idag är det tisdag och klockan är 13.00, hemma tidigt från skolan idag.     Ikväll kan jag äntligen


logga in på Alexh33 igen...   Känns som om jag kommer ha en MASSA meddelanden hihihi. Så jag kommer


inte att svara i chatten den saken är säker.  Är så arg på msp så jag kokar, alla andra blir antingen varnade


när dom gjort reklam för sin blogg eller så har det inte hänt någonting! Men mig stängde dom av i 3 dagar O.O


Och dumma standardsvar får man när man mailar dom.      Tycker det är tråkigt också för det här


betyder ju typ slutet för bloggarna! Eftersom ingen kan göra reklam för sina bloggar är det ju inte nån ide för 


folk att starta bloggar...   . Eller hur ska man få läsare till sin blogg?    


En sak till: Det går ju knappt att göra filmer på msp längre! Man får tomma pratbubblor och "rutor" som kommer  


upp så man inte kan spara filmen! Lägger upp en bild så ni får se. FAIL! Har mailat Admin om felet , väntar


på svar.    


Blev mycket klagomål idag! hihihi Sorry men jag är sur så tyvärr...... Ha det bäst alla sötisar!


Puss och Kram   


 


 


Här är johannes001219 nya video,  kolla och njut!   



Presentation


Hej, Jag är är Alexh33 även kallad alexh på MSP och det här är min blogg. Jag är en av många som spelar Moviestarplanet och har en egen blogg. Hoppas ni tycker om den, Kram. ♥♥♥

Fråga mig

541 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar du för filmer mest på MSP?
 Kortfilmer
 Skräckfilmer
 Komedier
 Draman
 Äventyr
 Fiction
 Action
 Deckare
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken






Ovido - Quiz & Flashcards