Alexh33

Alla inlägg under januari 2014

Av alexh33 - 23 januari 2014 18:43

Hejjjjj!

Alltså jag tänkte bara skriva typ några rader för jag har ju som vanligt inte bloggat som jag lovat   SORRY...


Och nu har dom nya levlarna kommit till sverige, lite skumt blev de faktiskt, med procent % i stapeln istället för att visa "famen"


OO fattar typ nada hahahha. Nä men det krävs jätte mycke fame ju längre upp i level man kommer  . Samtidigt så 


Vi spelar ju för att ha kul först och främst inte för att levla! Eller hur?       


Kommer från rätt käft...  


Men jag menar det jag säger faktiskt, Puss och Kram


 

Av alexh33 - 14 januari 2014 08:38

Hej Alla,

Nu är jag hemma igen och det är ganska skönt faktiskt! Va med familjen i Solen och värmen så det va as sjyst,


men Borta Bra Men Hemma Bäst!     Och på MSP har jag faktiskt kunnat vara inne på lite så helt 


borta från omvärlden har jag inte varit...  Och ni har säkert hört att det ska komma nya Levlar , hmm undra


hur mycke fame det kommer att krävas för att vara i Lvl 100 då??   Typ 1 miljard eller nått hihihihi   


Kolla Irländska High Score listan !!!    


 


Ja, så vi får väl se om vi får fler levlar och vad man hamnar då ...    Ja ja, de viktigaste är ju  ändå


att alla har roligt på MSP, inte hur många lvl det finns!


En annan sak jag tänkte ta upp är min nya serie som jag skrev om förut, den har tyvärr blivit lite försenad


men den kommer SNART.   


Puss och Kram på er.   




Presentation


Hej, Jag är är Alexh33 även kallad alexh på MSP och det här är min blogg. Jag är en av många som spelar Moviestarplanet och har en egen blogg. Hoppas ni tycker om den, Kram. ♥♥♥

Fråga mig

541 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar du för filmer mest på MSP?
 Kortfilmer
 Skräckfilmer
 Komedier
 Draman
 Äventyr
 Fiction
 Action
 Deckare
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken






Skapa flashcards