Alexh33

Alla inlägg under april 2015

Av alexh33 - 28 april 2015 23:40

Hey  !

Hoppas alla mår bra för det gör jag! Speciellt när jag möts av allt Hat när jag loggar in på MSP och min Blogg 


Så gulligt. Men vill bara påminna ER som skriver om att era IP-adresser loggas när ni skriver!    Så det


Är inte så svårt att spåra... 


JaJa Tragiskt att en del inte har ett liv så dom försöker förstöra andras liv med hot och annat elakt, men vet ni


en sak JAG BRYR MIG INTE! Men det finns andra som är  väldigt intresserade av mycket av det som skrivs! 


  

Tråkigt Inlägg detta blev, jätteledsen! Hoppas nästa blir roligare     .


Kramar Från mig!   


 




Av alexh33 - 5 april 2015 13:51



hola!

allt bra med er hoppas jag😉 , med mig är det superbra men 


jag är såå mätt av all påskmat och alla påskägg 😱😂. Blääää man äter ju fööör mycket, lär 


mig aldrig. I påsk har vi varit hos vänner till mina föräldrar, typ halvtråkig men sånt man 


måste med på 😴.  Aja sen tänkte jag bara än en gång be er om att inte ge mig presenter på


msp . Jättegulligt av er men det är bättre att ni spar till er själva Eller ger till någon som 


behöver dom mer. Ok? 


Stor kram ❤️❤️❤️

Presentation


Hej, Jag är är Alexh33 även kallad alexh på MSP och det här är min blogg. Jag är en av många som spelar Moviestarplanet och har en egen blogg. Hoppas ni tycker om den, Kram. ♥♥♥

Fråga mig

541 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar du för filmer mest på MSP?
 Kortfilmer
 Skräckfilmer
 Komedier
 Draman
 Äventyr
 Fiction
 Action
 Deckare
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken






Skapa flashcards