Alexh33

Direktlänk till inlägg 13 augusti 2016

Hahaha

Av alexh33 - 13 augusti 2016 20:41

WTF...

Ok de va fett länge sen jag blogga typ a vet knappt men fööör länge sen ..   tråkigt. Men har det har varit


sommar och fan va skönt alltså! Jag har precis kommit hem från vårt sommarställe där jag haft det sååå bra


åkt vattenskoter, badat, solat och självklart spelat MSP hehehe.   Och Nu sitter jag och kollar på OS


Fett tråkigt men måste ju kolla ibland om Sverige tar nån medalj lixom hahaha och nu har vi tagit 5 stycken så


helt värdelösa e vi ju inte långt ifrån faktiskt   .  


Aja nu måste jag äta nått .... Puss Puss


 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av alexh33 - 30 september 2015 23:00

Hej! Nu är jag tillbaka   , IGEN. Hoppas ni mår bra och att ni haft en underbar sommar. Nu har vi ju   gått i skolan ett tag så sommaren känns ju som om den var för länge länge sen men ändå!   Jag ville ta upp en sak som jag säkert skrivit ...

Av alexh33 - 28 april 2015 23:40

Hey  ! Hoppas alla mår bra för det gör jag! Speciellt när jag möts av allt Hat när jag loggar in på MSP och min Blogg    Så gulligt. Men vill bara påminna ER som skriver om att era IP-adresser loggas när ni skriver!    Så det   Är inte så s...

Av alexh33 - 5 april 2015 13:51

hola! allt bra med er hoppas jag😉 , med mig är det superbra men    jag är såå mätt av all påskmat och alla påskägg 😱😂. Blääää man äter ju fööör mycket, lär    mig aldrig. I påsk har vi varit hos vänner till mina f...

Av alexh33 - 30 december 2014 02:17

       Hej, jag hade precis skrivit ett låååångt inlägg såå tryckte jag på fel knapp fan! Så allt raderades .   Och nu måste jag sova så jag får blogga imorgon istället ledsen .   kram på er! // Alexh33   ...

Av alexh33 - 12 december 2014 08:23

        God morgon! vaknade typ för en timme sen och är skittrött, somnade 00.45  Inte bra alls hihi ...   Men va gör man liksom, man lever bara en gång  Och det är ju såå svårt att gå    och lägga sig i tid!  Idag börjar jag sent , j...

Presentation


Hej, Jag är är Alexh33 även kallad alexh på MSP och det här är min blogg. Jag är en av många som spelar Moviestarplanet och har en egen blogg. Hoppas ni tycker om den, Kram. ♥♥♥

Fråga mig

541 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar du för filmer mest på MSP?
 Kortfilmer
 Skräckfilmer
 Komedier
 Draman
 Äventyr
 Fiction
 Action
 Deckare
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken






Skapa flashcards