Alexh33

Alla inlägg under november 2012

Av alexh33 - 28 november 2012 12:35

Hej På er,

Ännu en jätte tråkig sak att berätta!    Dudeman min Bff är Avstängd/Raderad av Msp!!!


Det är så Jäwla Tråkigt! Fattar inte varför dom är så brutala att dom raderar folk till höger och vänster....


Ännu ett misstag i en chatt tyvärr som har misstolkats av msp,s moderators.       


Kommer sakna honom sååå enormt mycket.      


Orkar inte skriva nått mer idag! Sorry....


Kram   


 


 

Av alexh33 - 25 november 2012 20:22

Hej,

Idag är det en grå söndag och klockan är typ snart 20.30   . Tänkte börja med att berätta om MSP 


Tidningen som många har frågat mig om vart jag köpte! Som jag svarade alla så fick jag den i present men


jag har frågat vart dom köpte den och det var på en Vivo affär !    Så nu vet ni det!   


Och en kompis vet jag köpte den på ICA Kvantum.  Så hoppas att ni hittar den.    


Annars så är livet som vanligt ungefär tycker jag både irl och på msp. Jag fick logga in igen natten mellan 


fredag och lördag!     .  Så jag blev jätte glad! 


Stor Kram till er alla!   


 


     




 

Av alexh33 - 23 november 2012 10:28

Hej,


Vill börja med att säga förlåt för att jag varit såååå dålig på att blogga, men jag har varit sjuk eller rättare


sagt är sjuk.       Men är på bättringsvägen. Och tyvärr är jag avstängd på Alexh33 igen.....   


Anledningen är en dum kille som utgav sig för att vara någon han INTE va! Så jag ställde en kontrollfråga 


vad han hette för att bevisa att han inte va den han sa att han va... Det skulle jag aldrig gjort... Snyft. Killen


rapporterade självklart mig (uppgjort från början...)    


Msp har blivit otroligt hårda måste jag säga, tycker det är jätte konstigt att bli avstängd för en sån shitsak


men men.... Folk frågar mig samma fråga ungefär 5 gånger per dag och dom blir INTE avstängda!     


Ni får jätte gärna hjälpa mig/Alexh33 genom att se mina filmer tex nu när jag inte kan vara inte på min


gubbe. Det vore jätte gulligt.   


Tänkte lägga ut veckans moviestar idag som är: Fideli    Hon är en underbar tjej som hjälper andra och 


är snäll, osjälvisk och gullig!        


 


 

 

Ett stort GRATTIS till cindy22    och kort filmer'    som igår levlade till level 25 !                             



Och ett stort GRATTIS till Black Molly som levlade för några dagar sen också till level 25!     


Puss och Kram.


 



Av alexh33 - 20 november 2012 11:43

Hej,

Ska bara skriva lite kort för de var ett tag sen.    Sorry men jag har ju varit på semester med mina


föräldrar.     Ville berätta att jag nu gjort början av Dödens Slott ! Början av allt, så man får reda på


varför Alexh blev en kallblodig mördare... Det är Dödens Slott Del.9  Början     

 


Lägger också ut en Vimmel bild från gallerian som jag tog häromdagen. 


Puss på er!    



 







Av alexh33 - 15 november 2012 03:16

Hej på er,

Jag har det bra men tyvärr har vädret inte varit det bästa..   Solen har inte

 

varit framme så mycket 

men då har jag kunnat vara inne på msp hihi. Kanske inte det man ska göra på en

 

semester precis men men.   

En fråga som jag får på msp prcis HELA tiden är Hur kan du vara i level 25 när du

 

började på msp i    

december 2011?! O.O blir sååå trött Som jag redan har skrivit inlägg om och

 

förklarat så har jag mer än:

 

680 filmer med mellan ca 100-10 700 tittare på varje film + looks som ligger på 

 

topp 10 hs varje vecka + Boost varje

 dag (när jag är inne)+ osv osv. Jag har spelat msp precis ALL min lediga tid sen jag

 

började! Och det är JÄMT

 

När jag inte går i skolan förstås eller sover... hihi.          

Men nog tjatat om de!  Nu måste jag sova...   , så jag orkar upp till sol och bad imorgon.    

I Dödens Spår 4 Släpptes Idag! Se den ... läskig som bara den...  

Kolla bilden från gallerian idag!    

Puss och kram   


 


 






Av alexh33 - 12 november 2012 13:23

Hej,

Jag kommer inte vara inne så mycket för jag är utomlands med min familj.      


Ska försöka blogga lite om jag kan och hinner men det kan bli svårt för internet är inte det bästa här.


Kram på er.   


 

Av alexh33 - 10 november 2012 19:33

Hej Allihopa!

Är jätte glad, msp insåg tydligen sitt misstag och crille11 fick tillbaka sin gubbe!           


Det känns jätte bra, tycker synd om honom bara för alla hans filmer och looks är borta men han hoppas 


att msp kommer att ge dom tillbaka till honom. Och vi håller ju självklart tummarna alla hans vänner för att det


blir så.     Annars har det hänt massa skumma saker på msp... som jag tyvärr inte tänker skriva om ännu,


Förränns jag är säker på min sak....   


De va allt för idag!  Kolla I Dödens Spår Del.3 !!! Ute NU!!!! Scary...  vågar ni titta?      


 



Av alexh33 - 8 november 2012 20:11

Hej,

Nu har msp gått för långt!!!        Stängt av/raderat crille för ett missförstånd i chatten


som dom har tolkat helt fel. Jag har själv pratat med honom. Jag tycker att det är såååå konstigt att dom inte


tar reda på saker, utan bara Stänger av folk! I det här fallet på livstid!    


Jag kommer sakna crille11 enormt mycket och hoppas verkligen att han inte tappar lusten helt nu utan fortsätter


på annan gubbe. Ska också maila till msp och fråga vad dom håller på med, ju fler som mailar desto bättre och


på så sätt kan vi tillsammans hjälpa crille11.   


Har inte så mycket annat jag vill skriva om idag eftersom dethär är allt jag tänker på för tillfället!   


Nytt tema kom idag, lägger ut en bild på de också.... Och just de Del 2 på I Dödens Spår är nu släppt!   


Kram på er!   


                             crille11 och Jag   



 





Presentation


Hej, Jag är är Alexh33 även kallad alexh på MSP och det här är min blogg. Jag är en av många som spelar Moviestarplanet och har en egen blogg. Hoppas ni tycker om den, Kram. ♥♥♥

Fråga mig

541 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar du för filmer mest på MSP?
 Kortfilmer
 Skräckfilmer
 Komedier
 Draman
 Äventyr
 Fiction
 Action
 Deckare
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken






Skapa flashcards