Alexh33

Alla inlägg under december 2012

Av alexh33 - 19 december 2012 13:20

Hej,

Idag är det Onsdag och jag kom hem precis, sååååå skönt!    Slutade extra tidigt idag och snart är 


det LOV! Jippi!     Och på Fredag morgon åker jag till värmen!   


Sent i måndags kväll släppte jag Julens Överaskningar Del.2 Se den ! Den blev riktigt bra tycker jag själv   


Och finns massor av Kf att se om ni vill tjäna sc ....    


Och Snälla ni Vill bara än en gång skriva att TYVÄRR addar jag inte fler vänner för msp laggar så mycket så


jag kan inte ha fler vänner!   Tar bort ALLA vänförfrågningar jag får och gör INGA undantag.



Och Msp tidningen jag fick köptes på Vivo (det är många som frågar de så jag skriver det ännu en gång).   



Men tänkte höra med er en sak?    Vad tycker ni om animeringarna som man påtvingas när man är i 



chattrummen??? Jag tycker det är SÅÅÅÅ jobbigt och det laggar mer än nånsin!    Hoppas


verkligen att msp tar bort det snart!    



Lägger in en bild på mig och min älskling från häromdagen, han e sååå söt och jag älskar honom såååå


mycket hihihi.   Love you Justin!   


Kram på er allihopa.


 


 



Av alexh33 - 16 december 2012 12:48

Hej på er,

Eller godmorgon hihihi...      ! Jag sov typ till 10.30 så jag är ganska pigg men jag va uppe rätt sent också.


Spelade till... vågar jag inte säga...   . Igår va en galen dag på msp... massor av tjafs! Men jag orkar inte bry


mig längre!    Folk e så elaka så man storknar! Dom kan hålla på bäst dom vill jag bryr mig inte och hoppas


att ni andra inte gör det heller! För när folk håller på att skriver elaka saker på varandras väggar är det ändå


bara dom själva som förlorar på det! Så fega små snor ungar som håller på med sånt! USCH!!!     


Men nu till nått helt annat! Tänkte ha veckans Moviestar Aningen Sent! Hihi   


Det Blir Denna Vecka: niceboy333      För att han alltid är så snäll och trevlig och en sån glad person!


 



Det var allt för idag! Kram på er.   


 




Av alexh33 - 14 december 2012 08:17

Nytt Tema Kom Igår,

Och det var ganska lite kläder   Så alla ser likadana ut på msp nu !   ...


Och Animeringarna var jätte dyra... dåligt av msp tycker jag  Men Men...


Jag har gjort Del.5 av Döden på Kyrkogården Se den! Kommer börja på en ny serie nu Spännande va???  


Vad den kommer att handla om får bli en överaskning! Hihihi...   


Nu är det 1 vecka kvar till jul-lovet ska bli så skönt att vara ledig, och åka till värmen    Men jag


kommer inte kunna blogga så mycket tror jag. Får se hur uppkopplingen är där, för jag tar med mig dator men


vet inte om internet fungerar.   


Kram på er, vi ses!   


 


 


kolla denna suveräna video Mafer gjort ! Hon e så Bäst   




Av alexh33 - 12 december 2012 15:23

Hej,

Idag är det Onsdag och jag är hemma sjuk från skolan    . Men inte för Sjuk för att spela msp hihihi.   


Jag ska egentligen göra massa hemarbete men det orkar jag inte!  Och snart är det Jul också ska bli såå skönt 


med lov... vi åker bort i 2 veckor.      Ska bli Jätte spännande men det kommer inte bli mycket 


Msp! Så ni får nog klara er utan mig!                                                                                                              


Har släppt en Ny film! En Jul-komedi Som heter Julens Överaskningar!        

 


Sen vill jag tacka alla som röstade på mitt rum så jätte mycket! Tusen tack Ni super gulliga!   


Det va allt för idag Kram på er, Alexh33   


      


 

 

 



Av alexh33 - 9 december 2012 16:02

Hej,

Idag är det söndag eftermiddag och mycket händer på MSP....    Det Laggar värre än nånsin! 


Fattar inte vad problemet är! Varje gång dom uppdaterar så borde det ju bli bättre men det blir alltid Sämre!


SKUMT!    Och Snälla ni PLEASE Fråga inte vän!    Jag kommer ändå att säga NEJ! För jag kan


inte ha fler vänner eftersom det laggar så JW mycket på msp Tyvärr.  Och jag får nu mer än 1000 


vänförfrågningar per Dag! Så det är helt galet...   Önskar att det gick att ha fler men tyvärr INTE.


Har gjort Del 4 av Döden på Kykogården      Se den .......


Kolla föresten bilden från gallerian idag!    


Kram på er!   


 


 

Av alexh33 - 6 december 2012 23:52

Hej alla sötisar,

Idag är det torsdag och det kom ett nytt Tema!      Creepy Christmas heter Temat och det var ok,


men det fanns inte så mycket kläder att välja bland tyvärr. Två julteman i rad O.O


 


Idag kunde jag inte logga in på msp på ca 1 timme och igår lväll va det samma sak, nån typ av 


överbelastning eller nått. Tycker det har varit mycket sånt på sistonde tyvärr. Har mailat msp om det 


men har ännu inte fått nått svar.     Och Det laggar värre än nånsin....


Men nu till någonting mycke roligare!   VECKANS MOVIESTAR    Som den här veckan är: 


MINNAH7 Hon är en snäll, rolig,generös och gullig tjej helt enkelt!   


 


De va allt för idag. Kram på er.   


 



Av alexh33 - 5 december 2012 00:39

Hej på er,

Idag har jag inte varit inne på msp så mycket som jag brukar... ganska skönt faktiskt.        


Hade så jätte mycket läxor att göra som jag var tvungen att bli klar med först innan jag loggade in. 


Och nu är klochan alldeles för mycket som vanligt!    Skulle ha gått och laggt mig för typ 2 timmar sen.


Kommer att vara jätte trött imorgon.    Men Men... hihi. Föresten så släppte jag sent igår kväll Del 3 av


Döden på Kyrkogården   . Se den om ni vågar! Den är faktiskt ganska läskig! 


Lägger ut en bild som jag tog i gallerian häromkvällen.  Och en video som Johannes har gjort till mig och Justin.


Kram på er.  


 


 



Av alexh33 - 1 december 2012 10:38

Hej,

Lördag morgon och jag kommer tyvärr med ännu ett super tråkigt besked! Roccogirl har också blivit


avstängd/raderad av msp,s moderatorer!    Så otroligt tråkigt, jag grät när jag fick höra det. Och nu


känns det som om alla man tycker om försvinner en efter en....Nästa gång blir det väl min tur! 


Folk blir ju avstängda för småsaker som missförstånd i chatten som msp tolkar fel och sen utan varning 


stänger av dom för.      Jag tycker att det är konstigt! Borde dom inte först varna personen och sen 


låta personen få en chans att förklara sig innan dom raderar någons gubbe?!    


Msp är sig inte likt nu!  


Annars är livet som vanligt, mycket läxor och sådär.....  jo just de måste ju berätta att :


Jag har gjort en ny serie som heter: Döden på Kyrkogården del.1 och 2 .  Min första serie :


Dödens Slott Del.9 som låg på High Score förra veckan blev raderad av msp!!!    Jag fick


aldrig någon förklaring till varför mer än att det  "antagligen olämpligt språk eller innehåll i filmen"


vilket det INTE va! Jätte konstigt! O.O Den delen handlade ju om varför Alexh blev en mördare...../mobbing.


Jaja... dom beeter sig jätte konstigt just nu.   


Vi ses mina vänner, Kram från mig.    

 

roccogirl   




 



Presentation


Hej, Jag är är Alexh33 även kallad alexh på MSP och det här är min blogg. Jag är en av många som spelar Moviestarplanet och har en egen blogg. Hoppas ni tycker om den, Kram. ♥♥♥

Fråga mig

541 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar du för filmer mest på MSP?
 Kortfilmer
 Skräckfilmer
 Komedier
 Draman
 Äventyr
 Fiction
 Action
 Deckare
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken






Skapa flashcards