Alexh33

Alla inlägg den 15 oktober 2012

Av alexh33 - 15 oktober 2012 09:55


Hej på er,

Idag är jag hemma sjuk igen ...     Inte bra alls, har varit mycket sjuk på

 

sistonde.  Men men....


Iallafall igår kväll gjorde jag klart och släppte Del 6 av Dödens Slott!       Och

 

Kanske gör en sista Del 7


redan idag, får se.          


Ok, igår va INGEN rolig dag! Alla elaka inlägg på min vägg som jag fick rapportera

 

och ta bort (dom flesta/värsta


iallafall). Menar det är en sak att säga sin åsikt om någonting men att lägga sig i

 

andras privatliv!!! Vad håller ni på


med??? INGEN bestämer vem någon annan väljer att tycka om!!! Vad tänker ni

 

med!??? Och dessa spekulationer!


USCH, de som skrivit dom här elaka sakerna på Justins och min vägg borde                                                                                             



SKÄMMAS minst sagt... Barnrumpor beteer ni er som. 


Men jag vill också säga ett STORT TACK  Till Alla er underbara vänner som skrev

 

alla Fina saker! Jag blev Så


jätte  glad för ert Stöd! Tusen miljoner gånger Tack! Älskar er!       


Kram från Mig // Alexh33   


       



Presentation


Hej, Jag är är Alexh33 även kallad alexh på MSP och det här är min blogg. Jag är en av många som spelar Moviestarplanet och har en egen blogg. Hoppas ni tycker om den, Kram. ♥♥♥

Fråga mig

541 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar du för filmer mest på MSP?
 Kortfilmer
 Skräckfilmer
 Komedier
 Draman
 Äventyr
 Fiction
 Action
 Deckare
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken






Skapa flashcards