Alexh33

Alla inlägg under september 2014

Av alexh33 - 29 september 2014 19:11

Hallååå, Svara Hallååååååååååå

Det får man höra typ nästan hela tiden när man är inloggad på MSP   , Snälla ni kan ni inte förstå att


det är lite svårt att svara tio personer på en gång och ibland kanske man är upptagen med annat. OK?


Det är inte för att man är elak utan väldigt enkelt: Skulle jag kunna svara så svarar jag !   


Men nu ska jag inte tjata mer om det.  Hoppas ni mår bra och att ni har haft det bra... Själv har jag inte


gjort så mycket mer än att pluggat och spelat hmm   . Som vanligt varit väldigt dålig på att Blogga


som ni märkt.  Tänkte ta upp en sak till Snälla kolla min senaste Artbook på MSP. Är så trött på alla 


personliga frågor liksom. Man får ju inte fråga eller svara på dom !!! Man kan ju bli avstängd! Men 


Allt för många fattar ju inte det tyvärr. Synd...  


Kolla bilden där nere hahaha jag och några vänner på msp hade en tant look , Fin va ?  .


Det var alles för idag , Kram på er.


 


 

Presentation


Hej, Jag är är Alexh33 även kallad alexh på MSP och det här är min blogg. Jag är en av många som spelar Moviestarplanet och har en egen blogg. Hoppas ni tycker om den, Kram. ♥♥♥

Fråga mig

541 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar du för filmer mest på MSP?
 Kortfilmer
 Skräckfilmer
 Komedier
 Draman
 Äventyr
 Fiction
 Action
 Deckare
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken






Skapa flashcards