Alexh33

Alla inlägg under augusti 2014

Av alexh33 - 2 augusti 2014 02:40

Hej Alla söta!


Long time Alles!    Nu är jag tillbaka och jag hoppas att ni också är tillbaka SNYFT !!!  Eftersom


Jag inte bloggat på AS länge så har jag tappat typ nästan alla mina följare men hoppas att ni kommer tillbaka snart.


I sommar har jag varit utomlands med min familj och solat och badat i Grekland!   Feeeett Skönt  var det


men väldigt varmt för det är typ 35-40 grader där     . Men Jag ska inte klaga hahahaha........


Föresten är det nån "  " som skriver på min och Justins vägg igen om att jag är 10 eller var det 11 år och har


nån dj...a video.. som jag nu sagt 100000 ggr att: DEN INTE ÄR MIN!   Fatta det nån gång, please. !



Om man har mer än 2 hjärnceller och tittar på den fattar man det , mer behöver jag inte tillägga.   


Iallafall hoppas att ni har haft en underbar sommar och att ni behandlar varandra med respekt och kärlek både


på MSP och i verkliga livet. Det försöker jag iallafall alltid göra.   


Lägger ut två roliga/gulliga bilder jag tog häromdagen .... så softa hihi   .


Kram på er!


 


   


   


 


     


   


Presentation


Hej, Jag är är Alexh33 även kallad alexh på MSP och det här är min blogg. Jag är en av många som spelar Moviestarplanet och har en egen blogg. Hoppas ni tycker om den, Kram. ♥♥♥

Fråga mig

541 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar du för filmer mest på MSP?
 Kortfilmer
 Skräckfilmer
 Komedier
 Draman
 Äventyr
 Fiction
 Action
 Deckare
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken






Skapa flashcards