Alexh33

Alla inlägg den 28 februari 2013

Av alexh33 - 28 februari 2013 12:55

Hej,

Nu är det torsdag och min hund och jag sitter i min säng och han har precis fisigt äckligt som faaan hahahaha   .


Och det nya temat har precis kommit ganska nice faktiskt...    . Lägger ut en bild på det längs ner.



På MSP är det som vanligt med  haters och  och tjafs fattar inte varför folk inte kan låta varandra vara ifred



och spela och ha kul istället!  Så otroligt Omoget och visar vilken jättedålig uppfostran man har när man ger sig



på andra för man mår så dåligt i sig själv.        Jaja .... 



Nya Numret av MSP tidningen har kommit också och den hittade jag på närbutiken nere i centrum så det var bra!



Fanns massa roligt i den   .



 Puss på er alla    



 


 


 


Presentation


Hej, Jag är är Alexh33 även kallad alexh på MSP och det här är min blogg. Jag är en av många som spelar Moviestarplanet och har en egen blogg. Hoppas ni tycker om den, Kram. ♥♥♥

Fråga mig

541 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar du för filmer mest på MSP?
 Kortfilmer
 Skräckfilmer
 Komedier
 Draman
 Äventyr
 Fiction
 Action
 Deckare
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken






Ovido - Quiz & Flashcards