Alexh33

Alla inlägg den 20 februari 2013

Av alexh33 - 20 februari 2013 11:17

Hej på er,

Idag är det onsdag och jag är hemma från skolan    Så jag sov länge idag. Har jätte ont i min tand Blääää.


Tänkte skriva lite om något som irrirerar mig jättemycket! Spam och elaka kommentarer på min och andras 


väggar! Folk skriver REKLAM och Gör Hat gubbar i lvl 0-1 för att skriva elaka hat meddelanden på andras


väggar!        Det är sååå Djäwla fegt så jag smäller av! Hur FAN kan man sitta hemma


framför sin dator och va så Liten och feg så man skapar en helt ny gubbe för att skriva Shit på nån annans vägg??


MSP är till för att Umgås och ha kul INTE mobbas och göra andra ledsna!!! Och har ni såna problem med mig 


eller någon annan gå till skolkuratorn eller liknande SÖK HJÄLP! Jag Lägger ut bilder på en LIten del av de 


Jag fått på min vägg de senaste dagana så får ni se hur fint de ser ut!  . 


Önskar att alla bara kunde vara vänner och ha kul och vara snälla mot varandra Tänk va trevligt MSP skulle


vara då och ingen skulle känna sig utanför och vara ledsen.   


Ha det bra Kram.


 


                     

Presentation


Hej, Jag är är Alexh33 även kallad alexh på MSP och det här är min blogg. Jag är en av många som spelar Moviestarplanet och har en egen blogg. Hoppas ni tycker om den, Kram. ♥♥♥

Fråga mig

541 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar du för filmer mest på MSP?
 Kortfilmer
 Skräckfilmer
 Komedier
 Draman
 Äventyr
 Fiction
 Action
 Deckare
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken






Ovido - Quiz & Flashcards