Alexh33

Alla inlägg den 13 februari 2013

Av alexh33 - 13 februari 2013 17:58

Hej,

Jag tänkte börja med att skriva om ett ämne som återkommer OFTA tyvärr på msp och det är MOBBING!   


Varje dag blir folk mobbade på msp så djäwla tråkigt och bidrar till så mycket lidande för alla drabbade!!!!


Jag fattar inte hur NI som mobbar andra tänker!     Det är barn i världen som tar sitt


liv pga av mobbing och det  är oförlåtligt det ni håller på med!    På msp fick jag idag ett meddelande om en 


kille som jag inte tänker nämna namnet på men hans vän bad mig göra en artbook för han skulle ta sitt


liv för han blir så mobbad på MSP! Fattar ni??? Det är inte ok! Jag känner inte killen och kommer inte göra en artbook


utan jag skriver såhär istället och hoppas att han läser!    


En tanke som slog mig när jag fick meddelandet va också att det är så viktigt att kontakta nån vuxen när man blir


mobbad så man kan få rätt hjälp! Typ nån i Skolan , lärare eller så.


En annan sak jag tänkte skriva om som jag fått massa frågor om på sistonde är hur gammal jag är!   Jag har


berättat det flera gånger här på bloggen och för tionde gången jag är: 15 år   Och när


ni frågar på msp kan jag inte svara för det är emot msp,s regler att fråga och svara på den frågan! 


Lägger ut en bild på nya Temat också! Rätt ok tema faktiskt... 


Puss på er      


 



Presentation


Hej, Jag är är Alexh33 även kallad alexh på MSP och det här är min blogg. Jag är en av många som spelar Moviestarplanet och har en egen blogg. Hoppas ni tycker om den, Kram. ♥♥♥

Fråga mig

541 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar du för filmer mest på MSP?
 Kortfilmer
 Skräckfilmer
 Komedier
 Draman
 Äventyr
 Fiction
 Action
 Deckare
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken






Skapa flashcards