Alexh33

Alla inlägg den 2 februari 2013

Av alexh33 - 2 februari 2013 11:55

Hej på er Alla,

Idag är det Lördag och solen skiner tänkte jag säga hahahaha... nää skoja faktiskt. Aa solen skiner väl men sååå


kul ska vi inte ha det  . En ganska deppig Lördag morgon faktiskt tyvärr. Tänker inte berätta så mycket varför


men jag mår sådär mycke Shit i livet om jag säger så! Men Men de blir nog bättre snart de finns dom som har de 


värre.    


Får Fortfarande Jättemycket Vänförfrågningar både på MSP och på bloggen ca 1000 st per dag och snälla 


ni som jag sagt förut så accepterar/addar jag tyvärr INTE  nya vänner längre. Anledningen är att MSP laggar


Sönder så det går ju knappt att spela längre. Det är är jättetråkigt men tyvärr är det så.   


I Torsdags kom det ett nytt Tema igen , Det hette: Safer Internet Week och hade många roliga animeringar


men jättelite kläder     Men en tröja för 1 sc hahahaha....   .


Lägger ut en bild på Temat. Kram på er ! De va alles för idag... Ciao       


 


     

Presentation


Hej, Jag är är Alexh33 även kallad alexh på MSP och det här är min blogg. Jag är en av många som spelar Moviestarplanet och har en egen blogg. Hoppas ni tycker om den, Kram. ♥♥♥

Fråga mig

541 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar du för filmer mest på MSP?
 Kortfilmer
 Skräckfilmer
 Komedier
 Draman
 Äventyr
 Fiction
 Action
 Deckare
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken






Ovido - Quiz & Flashcards