Alexh33

Alla inlägg den 9 januari 2013

Av alexh33 - 9 januari 2013 10:47

Hej på er,

Idag är det onsdag och det är redan den 9 januari ...   Tiden går sååå snabbt.... Julen är liksom över nu.


Eller nästan iallafall. På lördag ska jag på julgransplundring! Sen är julen helt över... hihihi     


På MSP håller jag på att ruttnar på att folk använder min och andras vägger till att tex skriva reklam för sina


Kf el liknande på eller diskutera saker med andra!!!!    SLUTA med de PLEASE ! Varför gör ni så är det för


att retas eller bara vara allmänt taskiga?! Om ni inte redan visste de så så laggar den ÄNNU mer när man gör så


och det är inte speciellt roligt att sitta och radera massa shit på sin vägg hela tiden!     



Många vill att jag ska lägga ut en bild på min fame mätare så jag gör så nu.  Man tjänar alltså fortafarande 



fame även om man inte kan levla längre när man kommit till lvl 25.   


Det var Alles för idag, Puss på er.       


 


OBS, Anledningen till att det står 44 min är att jag hade boost på när jag fotade!   








Presentation


Hej, Jag är är Alexh33 även kallad alexh på MSP och det här är min blogg. Jag är en av många som spelar Moviestarplanet och har en egen blogg. Hoppas ni tycker om den, Kram. ♥♥♥

Fråga mig

541 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar du för filmer mest på MSP?
 Kortfilmer
 Skräckfilmer
 Komedier
 Draman
 Äventyr
 Fiction
 Action
 Deckare
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken






Skapa flashcards