Alexh33

Alla inlägg den 5 januari 2013

Av alexh33 - 5 januari 2013 09:04

Hej Allihopa,

Nu är jag hemma igen, kom hem igår eftermiddag!    Så skönt att vara hemma i Sverige.... 


Borta bra men hemma Bäst!    Resan va helt ok men som vanligt blev jag sjuk och några dagar gick bort till


att ligga i sängen och spy ...bläääää.     Men tillslut kom doktorn och jag fick medicin och blev bra fort.


Har tyvärr inte kunnat blogga någonting när jag varit borta, förlåt...men jag kom inte in på bloggen den gången


jag kom åt ett bra internet.    Jag är jätte glad att så många kollar in min blogg ändå fortfarande, ni är


så snälla och gulliga!      Har över 100 obesvarade frågor och massor av kommentarer att godkänna på bloggen


så ni får ursäkta om jag tar lite tid på mig att svara på dom.   Jag gör mitt bästa, lovar. 



Lägger ut en bild på det nya Temat som är lite skumt när det är mitt i vintern men jaja....hihihi. Under har ni en


bild som är tagen i gallerian natten till idag. crille11 har gjort en ny look till oss, fin va?!   


Stor kram på er!     


 


 








Presentation


Hej, Jag är är Alexh33 även kallad alexh på MSP och det här är min blogg. Jag är en av många som spelar Moviestarplanet och har en egen blogg. Hoppas ni tycker om den, Kram. ♥♥♥

Fråga mig

541 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar du för filmer mest på MSP?
 Kortfilmer
 Skräckfilmer
 Komedier
 Draman
 Äventyr
 Fiction
 Action
 Deckare
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken






Skapa flashcards