Alexh33

Alla inlägg den 29 oktober 2012

Av alexh33 - 29 oktober 2012 08:15

Hej Alla,

Idag är det måndag morgon och det är ledigt en hel vecka hahaha....          


Det är sååååå Skönt med lite ledigt trallala. Men jag har faktiskt ganska mycket att göra ändå, kanske ska


åka till vårt landställe tex.    Men det är inte riktigt säkert ännu får se....


På msp har det varit som vanligt mycket tjafs om massa onödigt Shiiit som folk inte har med att göra och det är ju 


jättetråkigt!    Fattar inte att en del är så Mörka/elaka i sina sinnen... eller hur man ska uttrycka sig.    


De roligaste av allt är att dom som först skriver massa shiit/elakheter sen är så djäwla fräcka att skicka


en vänförfrågan! Som om dom inte tror att vi/jag har koll på vilka ni är som håller på med sånt!      


Jag menar Först skriva på någons vägg tex att ni hatar dom och att hon är ful osv sen efter 1 vecka vill 


ni bli vän med samma person!!! Hahahahaha FAIL!!!!        


Hoppas ni får en underbar dag sötnosar! Och då menar jag ni alla andra underbara människor som INTE


håller på att skriver elakheter på andras väggar och behandrar andra men värdighet och respekt För alla


är lika mycket värda oavsett Level!


Puss på er , Alexh33   


     


 

Presentation


Hej, Jag är är Alexh33 även kallad alexh på MSP och det här är min blogg. Jag är en av många som spelar Moviestarplanet och har en egen blogg. Hoppas ni tycker om den, Kram. ♥♥♥

Fråga mig

541 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar du för filmer mest på MSP?
 Kortfilmer
 Skräckfilmer
 Komedier
 Draman
 Äventyr
 Fiction
 Action
 Deckare
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken






Skapa flashcards