Alexh33

Alla inlägg den 29 september 2012

Av alexh33 - 29 september 2012 09:50

Hej, hej!

Det är -Ranim som skriver detta inlägg!  

Jag såg en fråga på Alexh33s blogg där det stog om jag kunde göra ett litet inlägg om mina headers osv.. och sen så fråga Alexh33 mig om jag kunde göra ett så jag passar på med att göra det nu när jag inte är upptagen med något! 

Jo, mina headers gör jag i Photoshop. Och det är inte ett gratis program utan det kostar pengar att ladda ner eller köpa från någon affär. Jag brukar oftast ladda ner det från Adobe.se. (Adobe är ett företog som har gjort Photoshop)

Det finns ju ocskå lite olika vertioner (Stavning?) av Photoshop. Jag själv har den nysaste vertionen. Alltså

''Adobe Photoshop CS6'' heter den som jag har. Just nu är jag inte hemma men sen när jag kommer hem kanske jag kan visa en liten bild av programet .

Just nu har jag två bloggar.

MIN NYA BLOGG MIN GAMLA BLOGG

Jag bloggar ju inte på min gammla längre men det kan endå va kul att titta   

Aja, det va nog allt för mig!

Hejdå!
♥Alexh33♥  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, Jag är är Alexh33 även kallad alexh på MSP och det här är min blogg. Jag är en av många som spelar Moviestarplanet och har en egen blogg. Hoppas ni tycker om den, Kram. ♥♥♥

Fråga mig

541 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar du för filmer mest på MSP?
 Kortfilmer
 Skräckfilmer
 Komedier
 Draman
 Äventyr
 Fiction
 Action
 Deckare
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken






Skapa flashcards