Alexh33

Direktlänk till inlägg 23 september 2012

Veckans Elaking!

Av alexh33 - 23 september 2012 22:24

  Hej Alla,


Kommer att börja hänga ut människor som skickar elaka meddelanden till mig på msp här i bloggen....

        

Tycker nämligen att det är sååå fegt skicka hot meddelanden och liknande. From nu så rapporterar jag alla sådana meddelanden så ni vet!

 

Vill också passa på att tacka alla fina människor som skriver snälla saker till mig och om mig, Ni är så söta! Stor Kram till ER ALLA! 

      

Alexh33.



 

 

 

 
 
Ingen bild

Swim_star

24 september 2012 09:59

Det e skit coolt att va vän med dig! ♥
Du är jättesnäll och jag hoppas att du kmr före justi100 för hans kortfilmer suger!
Dina är så mkt bättre med mer handling! :D
Love u Alexh ♥

 
Ingen bild

mee

24 september 2012 15:54

Okej :D

 
Ingen bild

fan dig.

25 september 2012 18:13

FAN VA DRYGT AV DIG!!!! OFTA MAN LÄGGER UT EN MÄNNISKAS ÅSIKT OM DIG SÅ ALLVARLIGT SERIÖST DU E, FYFAN FÖR DIG DIN LILLA SAK. -.-
ATT DU MÅSTE BETE DIG SOM ETT 8 ÅRIGT BARN. FYFAN VILKEN MÄNNISKA DU BLIR I FRAMTIDEN. HOPPAS DET HÄNDER DIG NÅGOT JÄVLIGT HEMSKT. snälla gud. ^^

alexh33

26 september 2012 00:34

Precis Såna här SMÅ OMOGNA ANONYMA kommentarer som jag menar! "8 -årigt barn" ??? Ett 8-årigt barn skriver inte hotmeddelanden som du gör! Och önskar någon annan att något hemskt ska hända! Men nu har du ju lämnat din ip-adress efter dig !! :D Hoppas du får ett riktigt Bra liv din Looser!

 
Fiffi300

Fiffi300

26 september 2012 10:19

Har du gjort din header <3?
SKULLE GÄRNA VILJA HE EN DÅ <3

http://mspstarfiffan.blogg.se

 
Ingen bild

Sarkku123

26 september 2012 13:26

DU SOM SA SÅDÄR FULT TILL ALEXH! SKAFFA DIG ETT LIV LIKSOM! Alexh har inte gjort något fel, använd inte ditt liv till sånhänt gurkande!

 
Musse66sse

Musse66sse

26 september 2012 14:12

Super fin blogg! ♥
Ta inte åt dig av sånna där fjantar...
Du e bäst :D

// Mus ♥

http://musse66.bloggplatsen.se

alexh33

26 september 2012 22:29

Hej Musse,
Nä du har rätt! Tack min vän. Kram

Alexh33

 
Ingen bild

fan dig.

26 september 2012 17:12

och om jag lämnar min ip adress ute vad händer? kommer du och dödar mig eller? Nej tror inte det, din lilla fegis som bara tror att du är kung för att du har ip adressen, jalla vad ska du göra visa mig vad du kan göra med min ip adress, om du hänger ut ip adressen framför alla i bloggen kan jag anmäla dig. jag kontaktar bara polisen och du kan få böter. Om du ej tror mig gå och läs nyheter eller tidning. Snarare du som är loser din level fuskare. -.- Du kan inte ens göra egna filmer du gör kortfilmer för att gå om andra som gör RIKTIGA filmer. Fk dig och alla kortfilmare.

alexh33

26 september 2012 22:25

:D Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta!!! Ska du anmäla mig!!! hahaha Du är såååå rolig! Du Säger att du vill att något hemskt ska hända mig! Kallas OLAGA HOT! Vet du! Jag kanske borde kontakta polisen och ge dom din ip-adress din lilla obetydliga anonyma LOOSER!

 
Ingen bild

idaBloggis

26 september 2012 18:19

hej alexh33 jag har ochså msp och jag vill gärna att du blir min vän jag heter "jossian<3" och e ditt största fän(elr ett av dem
love u alexh33

 
Ingen bild

KaninJenny (mitt namn på MSP)

26 september 2012 19:02

Alexh33! Älskar din blogg! Läser den varje dag! Sitter i skolan och tänker på: Ååh! JAg vill hem och kolla om Alexh33 har lagt upp något nytt på bloggen! :) Älskar dig sk!t mycke!

alexh33

26 september 2012 22:27

Hej,
Va roligt, jag måste bli bättre på att blogga. ;)
Kram Alexh33

 
TheSweetOne

TheSweetOne

26 september 2012 20:38

Hej ^^ Håller med.. Är 7kt tråkigt med sådana meddelanden!
Men ta inte så hårt på det, de skriver så bara för att de är avundsjuka på dej! (:
Glöm ej att du e på min blogg nue xD
Ska tipsa om din fina bloggis :'D

http://swweet.bloggplatsen.se

alexh33

26 september 2012 22:26

Hej, Tack för att jag fick vara med ;)
Kram

 
Mirella (TimTimTom)

Mirella (TimTimTom)

27 september 2012 09:27

Hej Alexh.
Det är inget fel med att göra detta, liksom man får skylla sig själv om man är taskig!

P.S
Kolla gärna min blogg! :D

http://tecknamera.bloggplatsen.se

alexh33

27 september 2012 11:58

Hej,
Nä precis ;) Kollar gärna din blogg va kul.

Alexh33 :)

 
Ingen bild

fan dig.

27 september 2012 14:59

Haha, din jävla härmare du har tagit det från cocos blogg. Och du ''olaglig hot '' det kan du inte kalla det för, du är taskig som hänger ut folk som säger sina åsikter om en dum människa som dig, vad ska man göra om man beter sig illa, jo kränka dig såklart. Du är en ägd loser. :)

alexh33

27 september 2012 19:42

Lilla du, VEM ÄR COCO??

RESTEN TÄNKER JAG INTE KOMMENTERA, Och du skriver du en gång till så blockerar jag din ip-adress, jag tror INTE att folk är intresserade av att läsa vad du skriver för Strunt till mig! Skaffa dig ett liv! :D Puss och Kram

 
Ingen bild

bra blogg :D

27 september 2012 15:56

hej du har en jättecool blogg! men varför gör du inga "vanliga filmer" det är ju det som är meningen med MSP!

alexh33

27 september 2012 19:52

Hej,
bra fråga :D jag har faktiskt gjort vanliga filmer. Mina första filmer är sk vanliga filmer Typ 20 st... sen har jag 62 st kortisar också med handling i som är mellan 16-26 sekunder också. Så visst har jag vanliga filmer.

Sen måste jag faktiskt för er som inte sett mina kf så är det faktiskt handling i alla mina kf också även om det är 10 sek filmer :D.

Och meningen med MSP för mig är att spela och ha kul. :-) Kram Alexh33

 
Zoe54321

Zoe54321

27 september 2012 18:50

Tycker det är fjantigt att man skriver dumma saker/hot till dig :( tycker dem ska dra till djävulen!^^ skulle önska att jag var din vän på msp! Min livs dröm :D
Du är BÄST! :D

http://ajaj

alexh33

27 september 2012 19:45

Hej,
Ja visst är det fjantigt. Men säkert är det så att det är en person som mår väldigt dåligt som beteer sig på det sättet. Inte så mycket att bry sig om .

Du är precis lika bra som jag glöm aldrig de Zoe54321 ;) Kram Alexh33

 
Julia Friberg

Julia Friberg

27 september 2012 19:57

Hejj, alexh33 du är så grymm :). Du har en jätte bra blogg jag undrar om vi kan bli vänner på msp mitt msp namn är Julia Friberg! ;)

Herrå, puss o kram! :D

http://adamjulia.bloggplatsen.se

alexh33

28 september 2012 12:38

hej Julia,
Va kul att du gillar bloggen.
Tyvärr addar jag inte fler vänner nu på msp för det laggar så väldigt mycket. Jätte tråkigt. Får över 300 vänförfrågningar per dag som jag måste tacka nej till.

Kram Alexh33

 
Stina9999

Stina9999

28 september 2012 20:20

Hejsan Alexh! :)
Jag tycker du har en super fin blogg, och dina kortfilmer är roligare än andra, eftersom att det händer lite mera saker. Jag tycker själv att långa filmer är roligast, men kortfilmer som man gör lite roligare är ju roligare än bara kortfilmer. (Haha! xD). Men i alla fall, nu till saken jag egentligen skulle berätta: Jag håller inte med Fan dig's kommentarer, bara en sak, jag håller med om att det faktiskt är lite oschysst (stav?), visst det är taskigt att skicka elaka meddelanden, men när man är i hög level får man lätt sådna mail, jag tycker att de som skickar elaka mail inte ska göra det, dem är BARA avensjuka! MEN.. jag tycker att det är taskigt att peka ut något.. jag vet inte vad du tycker.. men tänk efter innan du läger ut 'Veckans elaking' eller vad det nu var. Du får göra som du vill! :) Men jag bara säger.. // Stina9999 :D

http://mspstinas.bloggplatsen.se

alexh33

29 september 2012 10:55

Hej Stina9999,
Kul att du gillar bloggen :).

Håller faktiskt med dig om att jag inte ska peka ut någon som skickar endast "avensjuka meddelanden". De jag menar när jag skrev veckans elaking var de som skickar rena hotmeddelanden! Där tycker jag man gått över gränsen. Och då spelar man inte msp längre.

Jag förstår också att det finns många "avensjuka" människor som har rätt att säga sin åsikt även om den kan vara jätte jobbig att läsa ibland så får man ta de.Men om du/ni visste vad folk skriver ibland så skulle ni tappa ögonen. LOVAR.;(

Men efter jag la ut det här om veckans elaking har det faktiskt lugnat ner sig. :)

En sak som jag inte förstår är hur folk på msp kan ta ett spel på så blodigt allvar! Helt sjukt! Om folk bara kunde spela och ha roligt istället. Eller hur?

Ha det bra. :)

//Alexh33

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av alexh33 - 13 augusti 2016 20:41


WTF... Ok de va fett länge sen jag blogga typ a vet knappt men fööör länge sen ..   tråkigt. Men har det har varit   sommar och fan va skönt alltså! Jag har precis kommit hem från vårt sommarställe där jag haft det sååå bra   åkt vattenskot...

Av alexh33 - 30 september 2015 23:00

Hej! Nu är jag tillbaka   , IGEN. Hoppas ni mår bra och att ni haft en underbar sommar. Nu har vi ju   gått i skolan ett tag så sommaren känns ju som om den var för länge länge sen men ändå!   Jag ville ta upp en sak som jag säkert skrivit ...

Av alexh33 - 28 april 2015 23:40

Hey  ! Hoppas alla mår bra för det gör jag! Speciellt när jag möts av allt Hat när jag loggar in på MSP och min Blogg    Så gulligt. Men vill bara påminna ER som skriver om att era IP-adresser loggas när ni skriver!    Så det   Är inte så s...

Av alexh33 - 5 april 2015 13:51

hola! allt bra med er hoppas jag😉 , med mig är det superbra men    jag är såå mätt av all påskmat och alla påskägg 😱😂. Blääää man äter ju fööör mycket, lär    mig aldrig. I påsk har vi varit hos vänner till mina f...

Av alexh33 - 30 december 2014 02:17

       Hej, jag hade precis skrivit ett låååångt inlägg såå tryckte jag på fel knapp fan! Så allt raderades .   Och nu måste jag sova så jag får blogga imorgon istället ledsen .   kram på er! // Alexh33   ...

Presentation


Hej, Jag är är Alexh33 även kallad alexh på MSP och det här är min blogg. Jag är en av många som spelar Moviestarplanet och har en egen blogg. Hoppas ni tycker om den, Kram. ♥♥♥

Fråga mig

541 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar du för filmer mest på MSP?
 Kortfilmer
 Skräckfilmer
 Komedier
 Draman
 Äventyr
 Fiction
 Action
 Deckare
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken






Ovido - Quiz & Flashcards